آیدین                                             شهرام صولتی
نظرات 6 + ارسال نظر
محمد پر ی رخ - دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:35 ق.ظ

تعریفی از عشق برای عاشقان دلشکسته

ا
ی حس قریب باز من را تنها گذاشتی ؛عشق نیمه شبیست که بی ماه کامل نشودک؛

محمد پر ی رخ - سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:08 ب.ظ http://microsof

زود تر بیا
گر امدی سو یم عا شق و اراسته بیا
ارام اما پیوسته و نشکسته بیا
خسته ام از این کالبد زود تر بیا
یک لحظه دیدی شکستم الان بیا

سر سپرده
اگر تا روز قیامت داشتنت نباشه قسمت
چشم به راه تو میمو نم با دلی پر از صدا قت
اگر باشی و نباشی
بری واز من جداشی
نه فقط عاشقت هستم
این تو یی که می پرستم
اگر با یک قلب تب دار
بشم از عشق تو بیمار
یا وجود عاشقم را
ببرم تا چو به دار
اگر زندگیم فنا شه
تعمه خشم خدا شه
یا که در حسرت عشقت
روحم از بدن جدا شه
تا ابد منتظر تو هستم
اخه من سر سپرده تو هست
تقدیم به توی مهر با ن؛

................ پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ق.ظ

اههههههههههههههه
به قول خانم صادقی بکن باد بیاد دیگه بچه پررو هر جارو باز میکنم آقای پری رخ اه اه اه
حالا چه فامیل مضحکی هم داره پسره همینه دیگه که به سارا خانم پیشنهاد ................ داده
شرمنده سارا جون به خدا دلک خواست امروز فقط تمام وقتم را بذارم رو وبلاگت هر چند زیاد قشنگ نیست ............
ولی خبببببببب
نه بابا شوخی کردم اخم هات تو هم نره خیلی خیلی هم قشنگه برو خوش باش موفق باشی عزیزم فدات شم من .......... خودت اسم منو ......... نوشتی تو وبلاگن خوب منم گفتم شاید بیشتر از این واست ارزش ندارم دیگه مگه نه
باشه بای بای

لیلا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:23 ق.ظ

خیلی گند و افتضاحین همتووووووووووووووون خالم از همتون به هم می خوره

[ بدون نام ] دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:51 ب.ظ

پاییز پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:12 ب.ظ

وبلاگ قشنگیه موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد