انگاه که مرا در اتش عشق خود سوزاندی و خاکسترم را بر دستان باد سپردی فکر انرا نکردی که روزی باد از حرکت باز ایستد و خاکسترم بر روی شنهای داغ فرود ایدو این جمله ظاهر شود
                             
    دوستت دارم

HydroForum® Group

 

HydroForum® Group

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


 

 

HydroForum® Group

 

 

 

HydroForum® Group

 


 

 

 

 


 

 

HydroForum® Group

 


 

 

 

 


 

 

HydroForum® Group

 

 

 

 

 

HydroForum® Group

 


دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌
دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌
دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دو
ستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوست
ت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌
دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌د
ارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوس
تت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌د
وستت‌دارم‌دوستت‌دار
م‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌
دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دا
رم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌

 

باورم کن

 من که با تو صادقم

 اگه خستم یا شکستم هر چه هستم عاشق هستم

 

آری،آغاز دوست داشتن زیباست

گرچه پایان راه نا پیداست

من دیگربه پایان راه نمی اندیشم

که همــین دوســت داشـتن زیبــاســت

 

با من حرف بزن!!!!

 

بگذار تا شیطنت عشق
چشمان تو را به عریانی خویش بگشاید
هر چند آنجا
جز رنج و پریشانی نباشد
اما کوری را به خاطر آرامش تحمل کن

عاقل باش اما عاشق!!!!!!

روز زیبای عشق ...

فریاد نزن ای عاشق ، من صدایت را درون قلب خود میشنوم ، درد را در چهره ی عاشق تو با ذهن خود مینگرم  .

بی سبب نیست چنین فریادم  ، بی گناه در دام عشق افتادم ، چه درست و چه غلط زندگی هم خودم هم تو رو بر باد دادم بی گناه در دام عشق افتادم ، اگه احساسمو میفهمیدی قلبتو دوباره میبخشیدی ، لحظه ی پایان این دیدار را روز آغازی دگر می دیدی ، اگه بیهوده نمی ترسیدم عشق و اونگونه که هست میدیدم شاید این لحظه ی غمگین وداع قلبمو وباره می بخشیدم ، کاش ازاین عشق نمی ترسیدم .

ما سزاواریم اگر گریانیم این چنین خسته و سرگردانیم ، ما که دانسته به دام افتادیم ، چرا از عاشقی رو گردانیم ؟ وقتی پیمان دل و میبستیم گفته بودیم فقط عاشق هستیم ولی با عشق نگفتیم هرگز از دو دین نابرابر هستبم .

نه گناهکاریم نه بی تقصیر ، من و تو بازیچه ی تقدیریم ، هر دو در بی راهه ی بی رحم عشق با دل و احساس خود درگیریم ، بیشتر از همیشه دوستت دارم گرچه از عاشقی و عاشق شدن بیزارم ، زیر آوار فروریخته ی عشق از دلم چیزی نمونده که به تو بسپارم .

تو که هم دردی مرا یاری بده ، به من عاشق امیدواری بده ، اگه عشق با ما سر یاری نداشت ، تو به من قول وفاداری بده ...

 


به صدای باد گوش کن که آهنگی کهن و غمگین می خواند

او میداند روزی تو را ترک می کنم

لطفا گریه نکن که قلبم خواهد شکست

زمانی که به راهم ادامه می دهم

خداحافظ معشوق من خداحافظ

خداحافظ و به امید دیدار مجدد

تا زمانی که مرا به یاد داری

هرگز زیاد دور نخواهم بود

خداحافظ معشوق من خداحافظ

من همیشه وفادار خواهم بود

پس مرا در رویاهایت نگهدار

تا زمانی که پیش تو برگردم

به ستارها در اعماق آسمان بنگر

آنها می درخشند هر کجا که من گذر می کنم

در شبهای غربت دعا می کنم

تا هر چه زودتر مرا به سمت خانه هدایت کنند


 

به همه وبلاگیهای عزیز

دروغ چرا؟ دوستی از این زیبا تر؟ تو به قیافه زشتم نگاه نمی کنی و زیبایی تو هم ملاک نیست اگرهم باشد که فرصتی وچشمی نیست.ازاین زیباتر که تو به من روحیه می دهی ومن هم به تو؟ اینجا دگر توانا وناتوان ؛پیروجوان ؛کوچک وبزرگ نیست که صحبت مطاع درونی است.هر صاحب منظری ؛منظر ه خود عرضه میکندوهر منظره ای نظارگر خود را دارد.و صاحب منظری موفقتر است که منظره ای زیباتر واگرنه برخوردی مهربانانه تر داشته باشد.هرچند که هنوز بیش از۲ماه نیست که آمده ام اما برای دیدن وگاهی برای فهمیدن یک نگاه هم کافیستدرحدود ۸۷۰۰ وبلاگ داریم اماچرا به تعداد معدودی به روز میشود.چرا وقتی به بعضی نگاه میکنیم شاید بالغ بر۵۰ پست دارند اما پیامهایی که برای دیگران گذاشته اند حتی به انگشتان دست هم نمیرسد.مشخص است که اینجا هم مثل بیرون است هرچند مجازی اما بسیاری از واقعیات زندگی را یدک میکشد.ومطمئن باش آنکه در بیرون آنگونه است میتواند در اینجا آنگونه نباشد وبر عکس.چه اشکال دارد دروغ بگوییم چه اشکال دارد خود را شاعر ؛محقق؛نویسنده و...
جابزنیم اگرکه باعث التیام روحمان شود چه اشکال دارد خودرا خوشحال نشان دهیم زمانی که بغضی به گلو گیر کرده وزخمی عمیق بر دوش داریم.چه اشکال دارد در تنعم مطلق باشیم اما به اندک ابری؛ تر شویم .چه اشکال دارد! اگر که بدانیم روحمان التیام خواهد یافت .
نوشته ای که این دوستیها با قطع ارتباط تمام است. اما من میگویم که تازه شروع میشود .تازه می روی تمام روز را به خیال آنجه خواهی نوشت"آنچه که قراراست بشنوی وآنچه قراراست بگویی سپری میکنی .در فکری که چه بنویسی که چشم نوازتر باشد واین منظرگاه به هر منظره ای بها نمدهد.چرا بعضی وبلاگها هنوز طرفداران زیادی دارند چون درست بعد از قطع ارتباط تازه ماجرا برایشان آغاز میشود واگر هم نه ومطالبشان کم باشد با چشم نوازشگرشان به هرسو سرک میکشند وعطر محبت می پراکنند.

 

 

 درتمام لحظات زندگی برای بهتربودن تلاش کردم برای بازی کردن در نقش اول .

 ولی این بار

 برای دل خودم بازی میکنم برای پرده آخر .....

Hosted by Tinypic.com

بسیار مهم است که بگذاریم بعضی چیزها بروند رهایشان کنیم

آزادشان کنیم انسان ها

باید درک کنند که هیچ کس با کارتهای علامت دار بازی نمیکند گاهی

میبریم و گاهی هم میبازیم منتظر نباشید چیزی را به شما برگردانند

 منتظر نباشید قدر تلاشتان را بدانند

نبوغتان را کشف کنند عشقتان را درک کنند چرخه ها را ببندید

 نه به خاطر غرور یا بی قابلیتی

یا برتری جویی به خاطر ان که ان چیز دیگر در زندگیتان جای نمیگیرد

 در را ببندید موسیقی

را عوض کنید خانه را تمیز کنید غبارها را بتکانید

دیگر ان کسی نباشید که بودید وکسی بشوید که هستید

 

این تصور که عشق خوشبختی می اورد اختراع مدرنی است که

در پایان قرن هفدهم به وجود امده است

خدایا

تو خود گفتی و میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است.


چه زجری می کشد ان کس که انسان است و از احساس سر شار است.
              

                  



آیدین                                             شهرام صولتی