درتمام لحظات زندگی برای بهتربودن تلاش کردم برای بازی کردن در نقش اول .

 ولی این بار

 برای دل خودم بازی میکنم برای پرده آخر .....

Hosted by Tinypic.com

نظرات 3 + ارسال نظر
فریاذ دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ق.ظ

اول سلام
۲-من تازه کارم ولی با نو موافقم تای




















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































۲با تو موافقم

لیلی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام دوست من .
نوشته هاتون بی نهایت زیبا بود .....
مرحبا
باز هم منتظر نوشته های جدیدیت هستم

نرگس پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 05:05 ب.ظ

salam
kheyli jalebe aziz
dastet dard nakone
man ke az didanehs lezat bordam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد