سلام . بالاخره موفق شدم بعد از چندین روز تلاش وارد وبلاگ خودم بشم . خیلی نامردیه که آدمو توی خونه خودشم راه ندن . خیلی حرفها توی این چند روزه می خواستم بگم که هرکدوم به جای خودش گفتنی بود ولی حالا از خیرشون می گذرم .بعداز تعطیلات هم اگر ببینم وضع به همین شکله مجبور می شم اسم
وب لاگمو عوض کنم و خودم و خودش بدونه

نمی دونم این یه انتقام بچگونه بود یایه شوخی بی مزه
به هر حال خوشحالم از اینکه این فیلتر رو شکستیم البته با کمک
یکی از دوستان که از همین جا ازش تشکر میکنم و میگم کارت
معرکه بود

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پر ی رخ - سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.jamshid-tanha.blogsky.com

سلام ؛سلام ؛سلام؛
من سایت خودم را در خدمت تمامی اون دسته عزیزان علاقه مند به درد دل های نگفته میگذارم؛
هندا ۰۲۰۰۰
از شما نویسنده این طرح زیبا می با یست کمال تشکر را داشته باشم؛
به امید روزهای خوش؛

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد