آسمون رویا

من به دستهای نگاهت دل خود را می سپارم هستی ام یه قلب پاکه که برات هدیه میارم واسه ما

فرقی نداره که چقدر فاصله داریم هر جای دنیا که باشیم واسه هم پر در میاریم می دونم با گوش

جونت می شنوی ترانه هامو میونه این همه فریاد می شناسی رنگ صدامو دل من قد یه دریاست

اما واسه تو یه برکه تو برام آب حیاتی بی تو بودن مثل مرگه

تویه آسمون رویا تو پری شهر نوری تو عزیز ترین ستاره از یه کهکشون دوری ، تو برام رنگ

خیالی تویه بی رحمی دنیا مثل آسمون رویا آبی قشنگ دریا

 


نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.money4u.blogsky.com

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام...... فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

محمد پر ی رخ - سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:27 ب.ظ http://microsof

سلام خسته نبا شید؛
دوست عزیز من
از راهنمایی تو متشکرم؛
از نظر شما فکر میکنید من فقیرم
اما بدون نه وضع درامدم مطمعنم کمتر از شما نیست؛
این وجهی را هم که میبینید اینجا خرج مکنم از روی سرگرمی است؛
چون من برای سرگرمی و تنهاییم هر کار قانونی انجام میدم؛
کاش میشد شما را از نزدیک ملاقات میکردم؛


















............ پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی سارا جون من که دیگه اسم آیدی و وبلاگمو نمیخواهی مگه نه چون تموم دنیا و زندگی من دست توست عزیزم به به به به
میبینم که آقای پری رخ بیشتر از کوپن شون دارن حرف میزنن
باشه این هم یادم هست سارا خانم خوب موفق باشی عزیزم فقط خواهشا اینقدر مطلب و عکس کش نرو زشته ههههههه
شوخی کردم به جای اسم منم نقطه چین نمیذاشتی بهتر بود
یعنی اسم من اینقدر ارزش نداره که به جاش نقطه چین گذاشتی مامانیییییییییییی بای بای عزیزم
فدات شم من ....................

لیلا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:25 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد