به نام آنکه دوست داشتن را بهانه ای کرد برای ماندن

زندگی را دوست دارم
                               نه در قفس
عشق را دوست دارم
                               نه در هوس
تو را دوست دارم
                               تا آخرین نفس



  
در زندگی آنچه زود از دست می رود خود زندگیست . از این روزها فقط خاطراتی باقی می ماند، خاطراتی که در سرنوشتمان فقط گاهگاهی تصویر تاریک و روشن  این دوران را نمایان میکند و هر زمان که می گذرد برگی از صفحه خاطرات کنده و به پیمانه عمر اندکی افزوده می شود ...

نظرات 1 + ارسال نظر
یه بنده ی خدا پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:39 ب.ظ http://rooheashegh.persianblog.com

سلام ....خیلی زیبا بود ...من از این عکست خیلی خوشم اومد ....ایول ..اما این آهنگ وبلاگت خیلی گریه داره
.....من گریه ام می گیره ...فمیدی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد